Friday, December 17, 2010

# Semakin Maju

Rupa-rupanya susah jgk kn kalau ade blog,mmg sgt menyusahkan pun sebenarnye.*habis cerita

Setelah mempunyai Facebook,kini saya tlh memiliki Twitter pula,hahah! Myspace & Friendster dah lame tak bukak. Mesti dah banyak berubah kan Si F dan M. Nak akaun rasmi Twitter saya? Type kt search box tuh;"Akmal Hafiz",cari jejaka yg pakai baju Arsenal ya. Ye,memang ku akui byk orang nk menyamar jadi saya. Tapi,bg menjadi insan cemerlang,kita harus byk bersabar. Berikut adalah screenshot acc Twitter saya.


Selepas puas mengeledah function Twitter,kini saya tlh beralih kpd satu generasi baru social network iaitu Skype. Ym & Msn pun dah lama tk daftar masuk. Mesti dah matang kan mereka sekarang.
" Skype merupakan aplikasi perisian yang membolehkan pengguna membuat panggilan suara melalui Internet. Panggilan kepada pengguna lain menerusi Skype adalah percuma, manakala penggilan ke telefon bimbit atau telefon lain dikenakan bayaran melalui sistem akaun debit pengguna. Skype juga digunakan untuk menghantar mesej,fail atau sidang video" -sumber Wikipedia
At first ingat kn semua free,padahal sebaliknya. Baru je berangan dapat jimatkn penggunaan kredit fon,tapi semuanya adalah mimpi di siang hari sebenarnya. Skype saya;"rangermerah1",sila add kpd yg berkenaan ya. Aku mmg suka main capture screen,hohoh! Oh ye,sekalung penghargaa juga saya tujukan kpd "hani hazirah" yg tlh menambah saya dan seterusnya merangkap menjadi kawan pertama saya di Skype. Trimas a lot!!
 

Sekian sahaja entri saya pada kali ini,
Wasalam.