Friday, May 27, 2011

Kadet Remaja Sekolah

"Kadet Remaja Sekolahh
Menuju Satu Ikatan Beraudara" 


Haritu bertempat di Kem Pengakap Melaka saye join Kem KRS Negeri Melaka, bestt gilaa bole tak. Kat kem nilah sayee baru rase nikmat jadi KRS ni. Yelaa, sebelum ni penah pulak aku tau pasal lagu lah, pangkat die lagi tapi bile dah join kem ni barulahh aku kenal ape tu KRS, sejarah die, lagu KRS, baju, pangkat KRS, ouhhh ILOVEYOUKRSS! Kat kem ni jugaklahh aku boleh jerit kuatkuat bagi command, hohoho! Lagi, macammacam bendelah aku dapat dari kem tu antarenye kulit hitamm, gigitan nyamuk luar biasaa. Aktiviti time kem tu macam biaselahh kawad(platun saya JOHAN), bace kompas, masakan rimba(saye pengaul roti terbaik) dll. Kesimpulannya, KRS memang bestt! Syukur sebab saye terpilih wakil Melaka utk pergi Kem Kebangsaan dan InsyaAllah 16.6 ni kiteorang akan gerak ke Pulau Pinang, yahooo!



Sekian
Gempur, WIRA!
Wasalam