Saturday, July 9, 2011

Keseorangan

Fuhhh, aku rase dah dekat sebulan kut tak update blog ni. Asal balik je takde idea, tapi balik kali ni ade ceghitaa.So, selame 2 hari ni aku duduk keseorangan diri kat rumah. Family semue pergi  oversea sebab akak aku yang sulung konvo kat sane. Mane ade jeles kan aku. Tu laaa,sape suroh belaja main-main, kan dah kene tinggal. Jadi family aku stay UK 2 minggu lebih kut. Hope laa bile balik Malaysia dorang beli macam-macam untuk aku,aminnnn. Bile dah sesorang kat ruma, memang menghadap pc jela aku kejenyaaa. Tv pon tak sentoh lagi kut, maklumlah rumah gua mane ade astro kann. Rupenye best duduk rumah sesorang ni, memacam boleh buat. Takde orang pon nak marah. Pastu, nak keluar bebilaa pon boleh. Tu pon nasib baik bajet cukup, kalau tak mati kelaparan laa aku jawabnya. In a nutshell, duduk rumah sesorang best tapi bile dah malam rase macam seram suamm sikit, sikiiiiit jela.

Sekian
Wasalam