Saturday, April 30, 2011

Peristiwa

Pertandingan Laman Web Negeri Melaka 2011
          Contest ni dibuka kepade penyertaannya kpd semua sekolah menengah kat Melaka. Tapi,time registration just 13 sekolah je yang masuk antaranya Teknik Melaka lah kan. Utk dijadikan cerita,cikgu dah pon pilih aku dan 3 orang lagi budak form 4 utk buat website for our school. So,sepanjang 3 minggu buat projek web,macam-macam bende baru aku dapat belajar like gune CS5,dreamwaver,Nikon d300x  dan tak ketinggalan juga ponteng kelas. "Astaga Hafiz!" Okay, dalam contest nih aku berjaya dapat tempat yang ke-??. Act, majlis penyampaian hadiah hanya akan berlaku pada 6 Mei ni kat MITC, Melaka. Pemenang 1st sampai 3rd place dapat notebook katenye. Doakanlah kemenanagan kami yaa,Aminnnn~


Pertandingan Hoki U-18 MSS Melaka
            Pada tarikh yang sudah pon aku lupe,tapi yg penting 2 hari la tournament ni berlangsung kat Std. Hoki Tun Fatimah,Melaka. Sbg pasukan underdog dan tak ber"coach",target kiteorang mestilah johan kan. In addition,team kami ni datang tanpa jersi dan stick pon tak cukop. Dapat imagine kan bertapa serba kurangnya team nih. Tapi,kekurangan itu tidak menghalang kami utk terus berjuang,HOHO! Setelah 2 hari aku tak sekolah apatah lagi belajar, Teknik Melaka telah berjaya mendapat tempat yang ke-3. Tahniah kpd johan Malcca High,naib johan St.Francis Inst. dan no-4 Smk Mushi Abdullah.

Sekian
Born to be champion
Wasalam