Thursday, April 14, 2011

Tinggal 90

Jadi hadirin sekalian, apa yang tinggal 90 ye? Adakah duit belanja aku? Semestinya tak sebab kalau dah ade RM90 dah lame aku makan nasi pataya kat kafe tiap harii. Act, 90 tu adelah markah merit aku. Asalnye 100 tp kene demerit 10 atas sebab "Berambut panjang & fesyen rambut keterlaluan".

Jadi persoalannya sekarang, panjang sangat ke rambut i harr?
Panjang kot sebab awal tahon haritu dah kene potong dengan cikgu disiplin, gangster jugak kan aku nih,hoho! Tapi kenape gilrs rambot panjang tak kene demerit pon,huh.

Persoalan yang kedua ialah fesyen rambut keterlaluan?
 Memang tak dapat dinafikan la fesyen rambut aku macam justin bieber,hehoo! Tp ade juga sesetengah makhluk ciptaan tuhan cakap rambut aku style orang tak mandi,huh. Tak mandi pon style kan?

 
Intihanya, aku memang patot la kene demerit pon. Terima kasih diucapkan kepada guru displin.

Sekian
Untuk menjadi pelajar cemerlang, kita mesti ikut peraturan sekolah
Wasalam